Saturday, 11 May 2024
×

Warning

JUser: :_load: Unable to load user with ID: 358592

אמן טלפתיה אסף סלומון היא אמנות שיש את היכולת לתקשר ניצול רק כוחו של המוח; את היכולת ל- להבין את רעיונות אחר אדם . זה מקורו בשפה היוונית העתיקה, ו אמצעי 'הרחוק תחושה', שם חמלה היא חזק שביניהם כמה אנשים. . המונח לא טבע עד בסוף המאה ה -19, כאשר יותר אנשים החלו ל- חושבים על שיטה המוח עובד, ואיך אנחנו מסוגל אמפתיה . עם אחרים טלפתיה וכישוף יש כל הזמן תחת שיחה. המסרים הם לפשוט באמצעות שונה מדיומים כגון קלפי טארוט, כדורי בדולח, חלומות, או אפילו בלי בקשה ש שלח דרך המוח, שבו הטבע טלפתי של המכשפה הוא מותר לעבד את התמונות או מחשבות כי מקורן מדריכים רוחניים או חיה שלהם כדי לזהות תשובות אל חששות שהתבקשו

טלפתיה הוא ביותר משותף עם תאומים, במיוחד מי יש בנפרד במשך כמה שנים, כמו מדעית מחקרים יש הראה שחייהם דומים , והם בדרך כלל מרגישים כאילו חלק מהם הוא חסר . תאומים זהים יש כן כבר ציין כדי להיות מסוגל לשוחח אחד עם השני ( בעיקר החל מגיל תינוקות) בלי השימוש שלהם עיקרי חושים, לפעמים משמיט הסובבים אותם בעולמם הקטן שיש לו כבר מיוצר . ילדים צעירים ש נחשבים יש גבוהים כוחות נפשיים כמו הבוגרים עמיתיהם , בשל המבוגר המופיעים ל- לסמוך החושים הפיזיים שלהם לזהות מיקום בעולם.

מסקנות ראשי העיקריות חשף כי אנשים שהיה גבוה נפח מאוחסן כוח נפשי היה מסוגל לקבל גבוה מספר תקינות תגובות. בדיקה זו יש הוכיח להיות הכי סופי ב מחקר של אנרגיה נפשית וטלפתיה בקרב אנשים.

. טלפתיה יש היה נושא של רבים קליניים ויכוחים מחקרים. אחת נושא כי לא נכנסים שאלה הוא שימוש של טלפתיה בקרב. חיות

Random Image

Scan.jpg

Quick contact form

Email:
Subject:
Message:
How many eyes has a typical person?

Here We Are