Saturday, 20 April 2024
×

Warning

JUser: :_load: Unable to load user with ID: 352741

. כשמדברים על, הביטחון הימי הוא ישר הקשורים לים פושעים כי ריצה ב סומליה מפעילה טרור ו דאגה בקרב מלחים צוות חבר. זה לא חדש, כי הם אכן קיימים, הם רב סרן סיכון על חיל הים ועל ביטחון ימי פרטיות עסקים, אולם בעניין גובר משמעות .

פיראטים סומלים

הם קשוח, פראי, בטוחים ו רעים . לא משנה מה תירוץ ש הצעת על מעשיהם, נוכלים הם נוכלים וכל ספציפית שבו פריצות ו מבטלת עבור כסף חייב להיות נשלח לכלא . מאה כלי יש בעצם כבר שנתפסו על ידי הפירטים המון אזרחים כן החקיקה בסומליה מתמיד להיות חלש כארץ האומה סיגל מריטיים סקיוריטי מאבקים עם גדול פוליטי אסון ואין לו יכולת על התמודדות עם הפיראטים. זה תלוי הצי מ אחרים הגדולות יצואנים ויבואנים לחסל את בעיה ו סוף סוף להביא פירטי מסלול

יציאות אסיה

הונג קונג, סינגפור, שנחאי כולם גם להבין עבור שלהם הגדולה עיר טכניקות ואדריכלות מצוינת שלא נגיד גדולה יציאות על פני כדור הארץ . היחידים סיבה הערים ככזה גדל כך מאוד נובע את פלאים של ייבוא ​​ייצוא / עסקים . ספינות reoccuring הם כמו מים ואוויר בערים כגון וכפי השלכה , ביטחון ימי הוא דאגה. מוצרים גניבה היא משמעותית דאגה עבור תאגידים שבו הוא חשב על אחד הכי טיפוסי פעילויות המתרחש ב ענקיות יציאות. ימי ביטוח היא חובה. הזוכה ב כמות של רווחים בהפסדו של פעילות פלילית לא ניתן נמדד כפי שהוא באמת טיפוסי קורה שבו נזקים בעיקר הצרכנים .

Random Image

Xray1.jpg

Quick contact form

Email:
Subject:
Message:
How many eyes has a typical person?

Here We Are